חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליצירת קשר:

לקביעת תור צרו קשר עוד היום:

הירשמו לניוזלטר שלנו!

אודות האיבחון הקליני

אדמומיות בעור הפנים המלווה לעיתים בפצעונים דמויי אקנה, כתמים אדומים ומרקם עור לא אחיד, יכולה להיות מאובחנת לעיתים ובשוגג כסבוריאה, אקנה, אלרגיה, רוזציאה, דרמטיטיס ורשימה ארוכה של הפרעות עור כאלו ואחרות. על כן, אנו רואים באיבחון הקליני הליך חשוב ביותר שעל בסיסו יקבע הפרוטוקול הטיפולי. כל זאת ועוד כאשר מדובר בהפרעת העור רוזציאה.

קדימות בטיפול יכולה למנוע פרוגרסיביות והחמרה בסימפטומים האופיינים. מנגד, עיכוב במתן טיפול או איבחון קליני מוטעה ושימוש בתכשירים קוסמטים שאינם מתאימים למצב העור עלולים להחמיר עוד יותר את תחושת הגרד, צריבה, יובש, ואף את האדמימות האופיינית. לצורך איבחון העור נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית של דימות העור ע”י אור מקוטב – צולב (Cross Polarized Technology) שיטה זאת מבטלת את החזר (רפלקציית) האור והמאפשרת לצפות ולאבחן את הנעשה מתחת לפני שטח העור בעומק של עד 1 מ”מ. השיטה מעלה את הדיוק הקליני ומאפשרת לצפות בשכבות העליונות של העור ובמיבנים וסקולריים כדוגמת נימי דם ונגעים פיגמנטרים ללא תלות בגון העור. כך למעשה, ניתן לאבחן אם האדמומיות הניראת בעור הפנים שמקורה מהישכחותם של כלי דם קטנטנים ו/או הפרשת חלב מוגברת “ונקודות אדומות” או פצעונים קטנטנים היוצרים רובד ומעטה אדמומי. מנגד נבדקים כתמי עור ופיגמנט ציות אם אלו קיימים, סוג הכתמים, ועומקם לצורך בחירה נכונה של הפרוצדורה הטיפולית המתאימה.

התאמה מדוייקת של פורטוקול טיפולי  מערכתי תתאפשר בהתאם  לשימת דגש על בדיקת  הפרופיל  הרפואי של  המטופל,הרגלי התזונה  שלו,אבחון הסימפטומים בעור הרגיש לצד בדיקת  התכשירים הקוסמטים בהם משתמש  המטופל ומרכיבהם. כל האמור לעיל יאפשר אבחון  קליני מוצלח לצורך  בניית תוכנית טיפולים יעודית המבוססת על מיכשור רפואי ופרוצדורות אסתטיות המבוצעות בקליניקה,יחד עם תכשירים דרמו  קוסמטים  יעודים והתאמה של  תכשירי איפור לעור הרגיש.

ליצירת קשר לחצו כאן >

יפית כהן נבחרה לשמש כממליצה לצד רופאים מובילים בעולם עבור שימוש בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבחון ודמות העור.

דילוג לתוכן