הצהרת נגישות

מעודכן ליום ‏30/04/2023

אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים ובשיפור השירות הניתן ללקוחות ולגולשים עם מוגבלות. לפיכך אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת האתר שלנו על מנת להפוך אותו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

נגישות אתר אינטרנט

הנגשת האתר נועדה להפוך אותו לזמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אנשים בני הגיל השלישי.

אנו עושים מאמצים שהאתר שלנו יעמוד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע”ג 2013, ברמת התקן הנדרש. כמו כן, אנו מיישמים את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

תיקונים והתאמות שבוצעו:

– האתר מותאם לדפדפנים הנפוצים
– האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.
– האתר מותאם לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.
– אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
– תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי.
– תוכן האתר כתוב בשפה פשוטה וברורה.
– כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע.
– למרבית התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
– האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl ומקש + במקלדת
– אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ולמרות פעילותינו לשפר את נגישות האתר – ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.

לרכז תחום נגישות בחברה:

רכז תחום הנגישות 

שם: יפית כהן
דוא”ל: info@yafitcohen.co.il

נייד: 054-5321040

טלפון: 9419434- 03

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:
– תיאור הבעיה
– מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
– באיזה דף גלשתם?
– סוג וגרסה של הדפדפן
– מערכת הפעלה
– סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)

הסדרי נגישות:

תיאומי נגישות לפני ביקור:

מייל לתיאום ליווי: info@yafitcohen.co.il

נייד: 054-5321040

טלפון: 9419434- 03

אנשים עם מוגבלות בשמיעה יכולים לצור איתי קשר ב:

מייל: info@yafitcohen.co.il

הודעת טקסט: 054-5321040

חניות נכים

האם יש חניות נכים? אין חניות נכים אך קיימים הסדרים לחניית נכים עירונית

האם ישנן מדרגות בדרך? כן

האם קיים מאחז יד לצדי המדרגות? כן

מעליות

האם ישנה מעלית? לא

אזור המתנה

האם יש מטבחון נגיש? כן

האם יש אזור המתנה עם כיסא מותאם? כן

השירותים

האם יש שירותי נכים קרוב למשרד? כן

מה המרחק מהמשרד לשירותים? שני מטר

היכן נמצאים השירותים הנגישים? בתוך הקליניקה

האם יש שילוט והכוונה לשירותי הנכים? כן

היכן נמצא המפתח לשירותים? השירותים זמינים בכל עת

 

מידע חשוב נוסף: מאחר ולא קיימת מעלית בבניין בו נמצאת הקליניקה, ניתן לתאם ייעוצים בבית הלקוח, ביקורי בית וחלק מהטיפולים בתשלום.

דילוג לתוכן