חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליצירת קשר:

לקביעת תור צרו קשר עוד היום:

הירשמו לניוזלטר שלנו!

פרוצדורות אסתטיות לעור הבוגר והרגיש - להראות במיטבך בכל גיל

לרובנו מוכרת התופעה של עור רגיש. השתמשנו בתכשירי קוסמטיקה, סבונים, איפור או מסנני קרינה ופתאום הגיב עורנו בצריבה, אודם, תפרחת, פצעונים ואולי גם יובש. אז ניסיתם תכשירי קוסמטיקה אחרים אך כלום לא עזר. העור הגיב בגרד או תפרחת ובתחושה מעיקה של צריבה. אז החלטתם לא למרוח כלל תכשירים אך תחושת היובש רק החמירה…

מה הוא עור רגיש?

רגישות עורית מתבטאת בהיפראקטיבציה לגורמים סביבתיים הבאה לידי ביטוי בסימפטומים קליניים וביטויים עוריים של גרד, תפרחת, פצעונים, יובש, אדמימות ושינויים דלקתיים. מנגד, לעיתים איננו מאבחנים ביטויים קליניים בעור אך עם זאת העור מגיב בתחושת בעירה, צריבה ועקצוצים אשר אינם נראים על פני העור. ניתן לאבחן גם עור רגיש המגיב בהיפראקטיבציה של קצות העצבים המעצבבים את עור פנינו וכתוצאה -נפיחות ממגע. תופעה אותה ניתן לראות לעיתים בעת טיפולי פנים.

הפרעות עור ידועות כדוגמת רוזציאה, סבוריאה, אטופיק דרמטיטיס, הופעת נימי דם ואפילו אקנה יכולות להצביע על רגישותו של העור. בנוסף, פיגמנטציה פוסט אקנתית המאופיינת בכתמים אדומים או חומים שהותירו פצעי האקנה אף בגיל הבוגר וכתמי פיגמנטציה חומים יכולים להוות אינדיקציה לעור רגיש או עור רגיש במיוחד.

סנסיטיזציה של העור(רגישות עורית) יכולה להתבטא בכל גיל ובמיוחד בגיל הבוגר.

נטילה של תרופות, היסטורייה של הקרנות וטיפולים כימותרפיים, ומנגד היסטוריה של נגעים סרטניים וטרום סרטניים בעור הפנים יכולה להצביע אף היא על רגישותו של העור ולכן הדבר מחייב נקיטת משנה זהירות בכל פרוצדורה אסתטית המתבצעת בקליניקה.

כיצד אנו מטפלים בעור רגיש?

בקליניקה לטיפול ברוזציאה ובעור רגיש מבוצעות מגוון רחב של פרוצדורות אסתטיות שאינן פולשניות והמותאמות לעור הרגיש. בנוסף, מבוצעים טיפולי הוט קוטור ואנטי אייג’ינג לשיקום והצערת העור הבוגר. אנו רואים באבחון הקליני הליך מהותי לבדיקת רגישות העור אשר על פיו יקבע הפרוטוקול הטיפולי והתאמת התכשירים הקוסמטיים.

התכשירים בהם נעשה שימוש הינם תכשירים דרמו – קוסמטיים פרי פיתוח של שנים ומשלבים ידע קוסמטי חדשני לצד ניסיון מחקרי ורפואי בתחום טיפוח העור ובטיפול בעור רגיש בפרט.

תמונה של לקוחה אשר בעור פניה אובחנה רוזציאה. הלקוחה הפסיקה להשתמש תכשירי קוסמטיקה בשל רגישות העור ויובש קיצוני. לאחר אבחון קליני של עור הפנים והתאמה אישית של תכשירים דרמו – קוסמטיים לטיפול ביובש הקיצוני להלן התוצאות:

דילוג לתוכן