חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליצירת קשר:

לקביעת תור צרו קשר עוד היום:

הירשמו לניוזלטר שלנו!

אודות יפית כהן

נעים מאד,

שמי יפית כהן והנני מומחית לטיפול בהפרעת העור רוזציאה ואדמומיות בעור הפנים.

ניהלתי במשך שנים את הפורום המקצועי לרוזציאה ואקנה באתר “Be Ok” ובנוסף, את פורום קבוצת האסתטיקה הרפואית של “מועדון קלאב 50”.

כבעלת קליניקה מובילה המתמקצעת בטיפול ברוזציאה ובעור רגיש בפרט, כמו בכל סיפור אהבה, אל אהבת הקוסמטיקה ורפואת העור הגעתי עקב הפרעת עור אישית ועור רגיש במיוחד.

לצד לימודי קוסמטיקה ולימודים אקדמאים בתחום הביולוגיה ומדעי החיים וכאוטודידקטית טיפוסית, הצורך לשיתוף פעולה עם רופאי עור בכירים וחלוקת הידע בכנסים מקצועיים בתחום הקוסמטיקה בהם אני מרצה, הובילו אותי לאחד מייעודיי בחיים – טיפול במחלת הרוזציאה. ומה להגיד? הסיפוק עצום ועמו גם הגשמת חלום…

את “המרכז לטיפול ברוזציאה, אקנה ועור רגיש”, המתמחה במחלת הרוזציאה ומצבים בהם קיים שגשוג של טפיל הדמודקס בפרט, הקמתי מתוך מטרה להעניק ללקוחותיי פתרונות מקצועיים וטיפולים מערכתיים שלא מצאתי בעולם הרפואה ושהוכיחו את עצמם במיוחד בתחום הטיפול ברוזציאה.

הניסיון הייחודי שצברתי הן בתחום האבחון הקליני והן בתחום הטיפולי של מחלת הרוזציאה ומצבים בהם קיים שגשוג חריג של טפיל הדמודקס, רק הוכיחו את עצמם עם השנים ולראיה מגוון רחב של לקוחות מכל רחבי הארץ.

כמי שמכיר אותי, אהבת המקצוע, הירידה לפרטים, הצמא לידע, החיפוש התמידי אחר הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בארץ ובעולם. היכולת לרתום את המומחיות, בשילוב עם קצת יצירתיות הם הכח המניע אותי לחולל מהפכה טיפולית ויצירת ערך ואיכות חיים עבור רבים ממטופליי. זהו בעצם האני מאמין שלי!

 לשירותך בכל עת,

יפית כהן

דילוג לתוכן